Sröcikli Projekt

200 meg nem ivott söröm története és a ráadás

299. - Hóesés

2020. február 17. 16:24 - Hannank

Az ötezres hágó tetején hóesés fogadott minket. Két kezemet kitártam és néztem, ahogy meleg bőrömön elolvadnak a hópelyhek. Gyönyörű volt, én pedig könnyekben törtem ki. Akkor ott az az 5 perc volt nekem idén a tél, a karácsonnyal, a BHTCS-vel, a hógolyó csatákkal, a sítáborokkal és ez olyan sok volt így egyszerre, hogy egész elérzékenyültem, amit akár, hogy próbáltam elmagyarázni izraeli túra társaimnak, ők magabiztosan állították, hogy a télben bizony semmi jó nem lehet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://srocikli.blog.hu/api/trackback/id/tr3215478614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása