Sröcikli Projekt

200 meg nem ivott söröm története és a ráadás

Első NEM megivott söröm

2017. október 25. 00:49 - Hannank

Az ötlet villámként hasított belém a jog órámról kilépve! A 200 következő sörömet NEM iszom meg és az így spórolt százezer forinthoz hozzá csapok még egy százast és veszek egy mountain bike-ot! Táncol a májam, táncol a pénztárcám, táncolok én is! Egy-két kikötéssel, azért cifráztam a rendszert, mert mindig is jobban szerettem a tartható szabályokat, mint a tarthatatlanokat. Például hogy ha elmegyek montizni, az rögtön 3 NEM megivott sörnek számít és egyet még ihatok is utána! Valamint az is fontos kitétel, hogy csak az számít NEM megivott sörnek, ami kar távolságon belül van. Az ágyamból a Facebookot pörgetve nem számolhatok el nem megivott sört, mert valaki épp valahol bulizik, ahol én is ott lehetnék.

Még alig ízleltem csak az örömmámort a Sröcikli Projekt megfogalmazásán és máris elém ugrott az első helyzet: Délután a tanár utolsó mondatával összhangban rezdül a mobil a zsebemben, hogy ráérek-e? Gyors egyeztetés, még be kell ugranom az irodába elküldenem 2 mailt, de fél óra múlva a Kálvinon dobhatunk egy sört. Hoppá!

A két e-mail mellé még befért, hogy lefőzzek egy gyümölcs teát az irodai termoszunkba és 2 bögrével felszerelkezve, alig késve érkeztem meg a múzeumkertben, ahol olyan jó hangulatban telt a teázás, hogy már majdnem azt gondoltam nem is nagy kihívás ez a 200 sör.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://srocikli.blog.hu/api/trackback/id/tr2613074544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása